Eu nu cresc mare

5 08 2011

In ultima vreme imi tot aduc aminte de ce imi spuneau diversi adulti cand eram plod mic si prost. Ca sa nu vreau sa cresc mare, ca e aiurea sa fii adult. Ca sa raman mica virgula cat mai mult timp.

Adica cum? Adica de ce? Adica ati cazut in cap? Cum sa nu vrei sa cresti mare? Cum sa nu vrei sa fii adult? E genial sa fii adult. Sa nu mai trebuiasca sa ajungi la 9 acasa? Sa poti sa bei o bere cand iti tuna? Sa nu te ascunzi cand fumezi? Sa poti sa iti faci abonament la telefon? Ce poate sa fie neplacut la viata de adult? Da, bun, te duci la servici. Dar nu e similar cu scoala? Ba inca e mai bine, ca atunci cand ajungi acasa nu mai tre’ sa stai inca virgula cateva ore cu nasul in carti, poti sa motai la televizor. Deci de ce sunteti cazuti in cap? Cum sa vreau sa raman mica? Eu vreau sa fiu mare!

Cam asta era revolta de atunci.

Acum pot sa beau o bere cand imi tuna. Sa fumez cand vreau si sa ajung la ce ora vrea inima mea acasa. Casa mea (inchiriata, dar a mea never the less) poate sa fie cat de dezordonata o accepta piticii de pe creierii mei (si sunt niste… “acceptanti” desavarsiti cand vine vorba de dezordine). Sunt om mare, cum ar veni. Doar ca nu tare imi convine.

Berea nu imi place. Decat o data (max de 2 ori) pe an. Cu fumatul, s-o iau pe-a dreapta, nu mai am traume de ani buni. Iar acasa ajung mai devreme decat o faceam la saptispe ani. Bonus, trebuie sa invat sa pacalesc fiscalitatea maretei insule, sa tin minte date scadente ale facturilor, sa … deci care pisic e avantajul adultului?

Nici unul, zic. Asa ca ma intorc la 19 ani (nici minora, da’ nici cu prefix mai mare de 1) si raman acolo. Si universul n-are decat sa se spele pe cap cu restul adultilor.

Actions

Information

Leave a Reply

