Let's all yell racism

10 08 2011
Because this makes everything so much better. Because then everything would have a point. Because then we found the reason and the excuse. And because then maybe the Government will come up with some more benefits for the poor unemployed people.

Bullshit.

Personally, I hate each and every single idiot that lit a match, threw a punch or set something on fire. Or was just there, wanting to do any of the previous mentioned. Or was just there “on the wrong side”. I hate them. Equally. Regardless of sex, race, age, religion or planet they came from. So I am politically correct, I respect their human rights of being dick heads and hated.

There is no excuse in the world, none what so ever to do this. You have a problem with the police? Protest against them. Or the Government. Or Martians. But not against baby clothes shops, barber shops or people walking down the street. That is way too messed up and even if you had the strongest point of Earth I doubt that anyone with half sense will care after.

So no. I don’t agree with all the idiots out there complaining life is hard and yet living on benefits that I pay. That that lady who got her shop burnt down pays. That … you get the point.

There is no excuse in the world for this. And as much as I am blaming the people that set fires and threw rocks, I am blaming the politics that takes human rights to an absurd extreme.

Yes, I admit, I am a racist. I hate idiots. Regardless of sex, age, colour or planet they come from. So I am a politically correct racist.

Actions

Information

4 responses

10 08 2011
seb

nu vreau sa iau partea nimanui,dar mi s-a facut greata cand azi dimineata, da in timisoara, dimineata, inainte de a face orice related de munca, s-a discutat despre london riots. mi s-a facut scarba cand un coleg a facut mega observatia:”uite majoritatea care fura sunt negri si majoritatea care curata sunt albi.dar asa sunt astia”;acelasi coleg care cu cateva zile in urma a avut o remarca in legatura cu tiganii terminandu-se tot in:”dar asa sunt astia”. it sickenes me cand aud chestiile astea.inca incerc sa vad care e legatura intre tiganii si negri.desi nuantele tenului sunt apropriate, au background-uri diferite ,culturii diferite si totusi se “comporta la fel”. poate ca nu culoarea,sexul,religia ii face violenti,sa traisca intr-o zona gri moral,sa isi inventeze propriul sistem de valori,judecata si etica.deocamdata nu stiu care e chestia asta, probabil e un mix de educatie, discriminare, posibilitatii sociale in afara grupului lor, ce pot sa zic e ca sigur nu e rasa. camus e algerian, einstein e evreu, salman rushdie e indian, chris abani nigerian, si lista poate continua cu oamenii care nu au fost nici looters,nici gang members si au si trait printre straini,dar acestia aveau educatie, lipsa grijei zilei de maine, nimeni nu ii oprea pe strada doar ca erau de alta rasa ,si oamenii mai degraba ii salutau decat sa se mute in alta parte a autobuzului cand ii vedeau. majoritatea dintre rioters nu au chestiile astea,plus un sistem care le arata ce ar trebui sa aiba(bani, masini,femei si dinti de platina),plus un subcultura de descurcareti care ii invata the not so legal ways to get them.
imi e scarba de rasism,discriminare,xenofobism la fel de mult cat imi e de scarba de judecati pripite,violenta,hotie,coruptie,nedreptate.
parerea mea e ca trebuie innabusita chestia asta repede,dar nu trebuie lasate lucrurile asa,o ancheta ,cateva programe,creearea de comunitatii in care sa te simti cousy pot sa faca minuni asupra mentalitatii,comportamentului and so on.

10 08 2011
Liana

Seb, ce nu intelegi tu e ca eu nu ma leg de negri. Nu au fost doar negri. Am vazut un filmulet absolut cretin in care protagonistii erau cat se poate de albi.

Am o problema cu cei care cred ca li se cuvine totul, pe tava. Si au gasit motivul sa arate lumii ca daca au o bata de baseball pot sa si ia. Ma sperie asta. Pentru ca in prima noapte politia statea si se uita la ei nu pentru ca le era frica sau ceva ci pentru ca legea ii lega de maini. Si frica virgula ca pe urma or sa iasa tampenii mai mari ca politistii au batut un copil nevinovat de 16 ani. Cacat.

Majoritatea celor arestati sunt – cum se zice aici – on benefits. Adica au casa moca si incaseaza in fiecare luna ceva mai multi bani decat mine sau angajatul de rand. Si iau ajutoarele astea pe motive cretine de genul “am incercat sa imi gasesc de munca dar sunt discriminat”. Chestie care mi se pare aberanta.

Mi se pare ridicol cat de departe a ajuns chestia cu rasismul. Nu poti face nimic, nu poti zice nimic la adresa nimanui ca esti rasist, xenofob, antisemit, mortii ma-sii. Nu. Deci nu. Undeva ar trebui sa inceapa sa se termine.

10 08 2011
seb

“subcultura de descurcareti care ii invata the not so legal ways to get them” cred ca asta ar trebui sa se termine destul de repede, nu sa nu mai ajuti pe oamenii. cel mai probabil s-a ajuns la o legislatie atat de dura din cauza abuzurilor celor imputerniciti sa aplice legea. cred ca asta e un cerc vicios. adica acordarea de mai multa putere politiei,guvernari nu duce de cat la mai multe abuzuri si la mai putine libertati personale. liberalizarea accentuata a drepturilor cetateanului ,restrangerea puterii politiei/guvernului duce la mai multe loopholes, la interventii mai intarziate. amandoua nu sunt ideale.nu vreau sa traiesc nici intr-o democratie chavezista, dar nici intr-un stat anarhic.
adevarul e undeva la mijloc.e undeva in sfera care imi permite sa am libertatea de a alege si de a ma manifesta, si unde guvernul/politia ,avand drepturi limitate de limitate, suplineste prin dinamism.
citand din comic books:”with grate power comes grate responsabilities”; lucru care ,dupa cum se vede, nu este insusit de catre societatea londoneza/englezeasca.

11 08 2011
Evergreen

Nu știu cum e să fii acolo și nici nu cunosc legile prea bine. Ce am citit pe ici pe colo. Însă nu cred că există motiv temeinic pentru o asemenea violență și pentru atâtea vieți pierdute inutil.

Așa că-ți dau dreptate și da, suntem două!

Leave a Reply

