Poate ca…

16 08 2011
Poate ca nu sunt tot timpul intr-un balon de fericire, dar cine e pana la urma? Poate ca nu am luat cele mai destepte decizii la viata mea, dar cine le-a facut doar pe alea? Poate ca eu si EL suntem cei mai nepotriviti oameni unul pentru celalalt, cum ni se tot spunea, dar ne nepotrivim atat de bine incat cui ii pasa? Poate ca in majoritatea timpului imi vine sa dau naibii tot si sa o iau de la (un alt) inceput, dar nu o fac pentru ca de fapt imi plac mai mult continuarile. Poate ca sunt idioata ca ma atasez de lucruri si ma incapatanez sa salvez brazii de Craciun, dar poate ca asta ma face speciala. Sau poate ca doar imi place sa cred asta. Poate ca nu mi se intampla doar lucruri bune, dar asta inseamna doar ca lumea (si implicit eu) e departe de a fi perfecta. Si? Poate ca sunt average, dar pe unii oameni ii fac fericiti averagismul meu si de restul nu ma intereseaza. Poate ca Kindle e cea mai desteapta inventie a omenirii, eu tot nu o sa imi dau cartile pe el niciodata. Poate ca judec oamenii prea aspru dar poate ca nici ei nu imi dau circustante atenuante. Poate ca…
Actions

Information

2 responses

17 08 2011
dana

iubito, ganditul in engleza dauneaza grav exprimarii in lb. romana: ai luat(sau nu) decizii; deciziile nu se …fac πŸ™‚

17 08 2011
Liana

A fost un fel de struto-camila πŸ™‚ “am facut cele mai bune lucruri” si “am luat cele mai bune decizii” s-au unit undeva intre creier si degete πŸ™‚

Leave a Reply

