Live in direct de la fata locului

24 09 2011
De cand nu am mai trecut pe aici, s-a schimbat si designul back endului blogului. Mi-a luat ceva pana sa imi dau seama de unde se creeaza un post nou. Si apropo de asta, eu nu tin minte sa imi fi platit domeniul de curand (si cam trebuia sa expire). Sunt tare curioasa cand or sa il suspende…

Asa, pentru ca laptopul meu este prea inteligent (cu ghilimele) sau rds-ul mamei este prea prost (fara ghilimele de data asta), a refuzat cu incapatanare sa se conecteze la net. Cum laptopul meu este detinatorul de raspunsuri absolute in materie de ce nu ar fi trebuit sa fac in concediu (dar am facut, impotriva vointei mele), vodafoneul si-a mai pus o caramida din banii mei. Dezavantaj: caramida. Avantaj: pot zace pe jumate adormita in aeroport cu Schumi in brate, dand din taste si chinuindu-ma sa nu adorm inca juma’ de ora pana ma urc in avion (si imi iau extraveralul) si ma duc… acasa.

Ca de fiecare data, am fost in 10 mii de directii. Nu pentru ca au tras oamenii de mine, pentru ca am tras eu de mine sa stau cu oamenii. Cu toti. Deodata. Separat. Pe grupe. Sa ma umplu de ei si sa imi ajunga pentru inca 6 luni. Am reusit? Sa ma impart – relativ. Sa imi ajunga? Niciodata nu imi ajung.

Am inceput sa urasc Romania mai tare ca pe vremea cand era acasa si aici era locul meu. O urasc cu patima si pasiune ca nu e in stare sa ma faca sa raman. Sau nu sa am faca sa raman… sa ma faca sa nu imi doresc sa plec. Probabil peste vreo 20 de ani o sa imi doresc sa iau un one way pana la Timisoara, sa imi adun cartile, vederile si toate prostiile pe care le vom fi adunat pana atunci si sa ma intorc. Dar 20 de ani e departe si mult prea tarziu pentru multe.

Si atunci?

Cum zicea si Barbie viata lor merge inainte si fara noi. Dar nu complet. Si a noastra?

Actions

Information

One response

28 09 2011
Dli

Nu ne tine nimeni in tara. Daca si domnul Traian Basescu a spus clar ca suntem o tara de mana a doua, ce sa mai vorbim de noi tinerii care nu avem ce face?

Leave a Reply

