Everyone has a Mecka

30 10 2011
In liceu, pentru majoritatea era Timisoara. The land of all opportunities, mai ceva ca statele. Pe urma, urma altceva.

Eu, din clasa a 5-a mi-am dorit sa ajung in Londra. Pentru ca mi-a lipsit lingurita de argint din gura, am cautat alte variante. Prima s-a lasat cu o dependenta geniala de Cola care dureaza si in zilele noastre.

Cand am ajuns prima data pe mareata insula, am ocolit frumos Londra din motive obiective. Dar mi s-a pus pata atat de rau sa ma intorc aici si sa ajung sa vad si Big Benul, ca in 5 luni de la micul pas pentru omenire si giant leap pentru mine, ma urcam in avion cu ditamai rucsacul in spate si un one way ticket spre Londra. Londra trebuia sa fie un popas spre un alt oras pe malul marii.

Probabil insa de-a lungul timpului mi-am dorit Londra atat de tare ca now I’m stuck with and in it. Doar ca Londra din cartile de engleza si Londra reala nu sunt chiar acelasi lucru. The end of the rainbow nu e chiar atat de colorat.

Asa ca Mecka mea s-a mutat undeva intr-o tara fara nume, unde e soare macar 360 de zile pe an. Daca vreodata o sa ajung si acolo, sunt foarte curioasa dupa ce alt curcubeu o sa fug.

Si sunt la fel de curioasa de parerea unui fost coleg care momentan vede Londra de care, si el, s-a indragostit din cartile de engleza. πŸ™‚

Actions

Information

3 responses

31 10 2011
fotograf nunti mimi

de ce nu ai scris tot articolul in limba engleza ci numai cateva cuvinte pe alocuri?

31 10 2011
Liana

Pentru ca asa si vorbesc. Rom-gleza este dusa la extrem de mine πŸ™‚ Unele lucruri pur si simplu nu imi plac cum suna in romana

1 11 2011
defythewind

Eu am invatat destul de repede ca la pomul laudat nu te duci cu sacul. E putin ciudat cand te intorci in tara si toata lumea se aspteapta sa le spui ca e minunat dincolo, ba chiar se supara daca incerci sa le explici ca orice loc de pe lumea asta are frumusetea, mizeriile si rautatile lui.

Leave a Reply

