Intr-o buna zi…

4 11 2011

Intr-o buna zi, dimineata o sa fie cand vreau eu, nu cand suna monstrii (da, la plural, eu am nevoie de 3 telefoane si un ceas desteptator sa imi dezlipesc pleoapele). Cafeaua o sa fie inlocuita cu ceai de menta si micul dejun va exista.

Intr-o buna zi, o sa am o camera a mea si doar a mea cu peretii plini de vederi alb – negru si buburuze.

Intr-o buna zi, o sa am o masinuta mica si girlie, de preferat rosie cu multe floricele albe pe portbagaj. Si pe care o sa o conduc eu, pentru ca EL a hotarat ca nu conduce nimic cu floricele. Sau girlie, for that matter.

Intr-o buna zi, o sa imi fie dor de munte, pentru ca o sa am o casuta micuta, cu mansarda luminoasa, undeva pe malul unei ape turcoaz.

Intr-o buna zi chiar o sa imi bag picioarele in tot 🙂

Actions

Information

2 responses

5 11 2011
Anda

dragutooo!!! ce frumoasa zi o sa fie aia!

7 11 2011
Liana

O sa fie geniala. O sa o declar zi nationala, modiala, universala. Ar trebui totusi sa ma apuc sa joc la loto pentru ea 🙂

Leave a Reply

