ACEL nenorocit de telefon

17 11 2011
In toata viata mea de copil tampit plecat departe de casa, nu mi-e frica de multe chestii. Nu mi-e frica de faptul ca indienii ar putea sa vanda casa si sa ma lase cu ochii in anunturile nenorocit de scumpe ale agentiilor imobiliare. Nu mi-e frica de negrii dubiosi care incearca sa iti vanda iarba sau altceva in fata magazinelor, seara. Nu mi-e frica de biciclistii care sunt mai maniaci ca soferii. Nn.

Mi-e frica de un telefon. De ACEL nenorocit de telefon. Ala pe care il primesti cand te astepti mai putin (de parca te astepti vreodata), cand ti-e lumea mai draga, cand… ACEL nenorocit de telefon care iti da cele mai proaste vesti pe care le-ai putea primi vreodata. ACEL nenorocit de telefon care iti distruge your world as you know it. ACEL nenorocit de telefon pe care il urasti pana la sfarsitul vietii. Telefonul care te anunta ca un om drag a patit ceva. Ca nu mai e. Ca…

Nu mi-e frica de mare lucru. Dar ACEL nenorocit de telefon imi paralizeaza creierul si sangele si tot.

[fblike]

Actions

Information

3 responses

18 11 2011
DarkClaudS

Ieri am gasit 5 apeluri pierdute de acasa de la bunici si cateva minute bune, in metrou, am stat paralizata de teama ca atunci cand voi avea in sfarsit semnal sa sun inapoi voi avea parte de acea veste cutremuratoare de care nu sunt pregatita acum si nu voi fi pregatita niciodata. 😦

21 11 2011
defythewind

Te inteleg. Ma gandeam acum ceva vreme sa dau mai rar pe acasa. Si dupa aceea m-a prins un gand ca o gheara. “Dar daca…”

19 12 2011
teo

daaa…nu imi plac telefoanele in general…ma sperii daca suna dupa 10 seara..duminica seara am vorbit cu Ea, luni seara m-au anuntat ca nu mai e…

Leave a Reply

