1 Decembrie

1 12 2011
Nu pot sa spun ca pe mine m-a atins vreodata ideea de 1 Decembrie. As fi ipocrita daca m-as apuca sa explic lumii cat de patrioata sunt. Nu sunt. Nu mi-as lasa consortul sa se intoarca in Romania in caz de razboi si nici nu m-as oferi voluntara la crucea rosie. As gasi o solutie de teleportat pe luna sau ceva. Imi place Romania turistica, nu mint. Imi place mirosul de acasa, de copilarie, de… dar mi-ar fi placut la fel de tare si daca ma nasteam in Rusia, Canada, Germania, [insert country name here].

Nu m-am apucat sa spun la multi ani Romaniei. Pentru ca nu ii doresc. Nu asa. Cand o sa simt ca Romania o sa merite, o sa ii spun. Si pe 1 Decembrie, si pe 10 mai, si pe 24 ianuarie. Si cand vrea ea.

Pana atunci refuz sa ma alatur oamenilor extaziati de 1 Decembrie. Majoritatea, plecati peste mari si tari pentru ca Romania nu e suficient de buna. Intelegeti ironia.

Cel mai memorabil 1 Decembrie pentru mine ramane unul din Alba Iulia. Nu pentru parada, ci pentru pizza din Pub13 impartita cu Dan. Si atat.

[fblike]

Actions

Information

One response

9 12 2011
masajerotic Arad

foarte de acord cu tine!

Leave a Reply

