Pitipoanca de sala

21 01 2012
Pentru ca de vreo 12 ani am o viata mai sedentara decat muschiul de copac (de pe vremea cand mi-era cvasirusine sa chiulesc de la sport, that is, si oricum nu faceam mare lucru) si pentru ca ELul meu a transformat patratelele de cand l-am cunoscut in burtica care nu demonstreaza cat de bine gatesc ci the huge amount of junk food pe care o ingurgitam fara stres si / sau rusine, una din ideile pe 2012 a fost sa mergem la sala.

Booon. Asa ca acum 2 saptamani ne-am luat de manuta si ne-am dus la sala extrem de aproape de casa. Da, mergem cu masina pana acolo DAR nu de lene (ok, si de lene) ci pentru ca e mai ok sa nu pierzi vremea sa te schimbi acolo si vremea de ianuarie din Anglia adaugata la stratul de transpiratie de la sala ar rezulta (la mine, cel putin) in macar o raceala sanatoasa cu tente de pneumonie.

Anyway.

Pentru ca de obicei la televizor nu e nimic interesant, in ora aia jumate in care incerc sa imi dezvolt mushii (ok, sa ii fac macar sa apara) si sa scap de (macar putina) celulita studiez cetatenii.

Avem mosulicii care alearga pe banda mai mult decat o sa fiu eu vreodata in stare. Avem grasele care se uita urat la mine si ii zambesc dragut lui EL. Avem cetatenii care trag de fiare si care au spatele cam cat mine pe lungime… pe toata lungimea mea. (God, they are UGLY). Si nu in ultimul rand avem…

PITIPOANCA DE SALA

Pitipoanca de sala o recunosti in prima faza dupa toalele de pe ea. Totul, de la headband pana la sireturi este branduit. De obicei Adidas sau Nike (probabil pentru Just Do It), dar poate varia. Pe urma, macar partea de sus este putin nepotrivita pentru sala. Serios, de ce, de ce, DE CE ai veni la sala cu ceva care flutura si te incomodeaza? Oh, yes, stiu de ce, ajung si acolo imediat.

Pitipoanca de sala se plimba printre aparate. Nimic gresit aici, toata lumea se plimba pana se hotaraste. Doar ca pitipoanca de sala NU se hotaraste. Se urca pe ceva, renunta dupa maxim 2 minute.

Pitipoanca de sala nu e niciodata singura. Sunt macar inca 2 cu ea ceea ce ajuta la vorbitul tare si rasul fortat care zgarie urechile fara casti.

Intr-un final, pitipoanca de sala se aseaza pe langa cate un cetatean mai lat in spate decat mine pe toata lungimea si incepe sa comunice ceva.

Dupa vreo ora, pitipoanca de sala anunta pe toata lumea (vrei, nu vrei, faci parte din toata lumea) ca s-a obosit dincolo de limite si abia asteapta sa ajunga in jacuzziul fierbinte sa se relaxeze.

Pam pam.

[fblike]

Actions

Information

Leave a Reply

