De ce nu protestez eu

23 01 2012
Pe la nouaspe ani aveam inteligenta unui pui de gaina ratacit in cotet. Sau oricum nu cu mult peste. Credeam in oameni, in toti oamenii. Imparteam ganduri, sentimente, idei cu oricine, fara sa ma gandesc de 2 ori daca e cazul. Credeam ca orice se poate drept pentru care militam pentru orice cu o incapatanare care ar fi facut catarii sa se sinucida de ciuda.

Pe chestia asta am dat cu capul mai ceva ca atunci, in gradina botanica din Cluj. M-am lovit de nesimtire, de nepasare, de chestii a caror scop unic in viata era sa dezarmeze si sa descurajeze.

Asa ca am inceput sa renunt. La idei, prima data. La oamenii cu ideile care le omorau pe ale mele mai tarziu. Prea tarziu, ar spune unii.

A ramas ceva, insa. A ramas ideea aia ca oricat de mult m-as agita eu, daca n-ai cu cine, nu se poate. Nu poti schimba mentalitati care nu vor sa fie schimbate. Sau eu nu am putut.

Am dezvoltat insa o inteligenta mai mare decat a unui pui de gaina dezorientat in cotet. Am invatat sa filtrez oameni, idei, planuri. Am invatat sa spun nu. Si mi-e mai bine, dar nu asta e ideea.

Eu am avut protestele mele personale acum prea multi ani. M-am schimbat doar eu radical si prea putin, spre deloc, lumea.

De asta nu cred in protestele de acum pentru mine. Nu (m-)ar ajuta cu nimic. M-ar enerva mai tare faptul ca am inghtat in ploaie 3 ore mult prea departe de casa pentru nimic. Nu conteaza daca o sa cada guvernul. In Romania actuala nu exista om de nici o culoare politica (organizatiile de tineret included) care sa fie in stare sa schimbe ceva. Si atunci pentru ce?

Nu mi-o luati in nume de rau, voi, cei care ati iesit pe strazi. Va inteleg si va dau dreptate. Dar pana cand nu se va face o revolutie pentru aducerea unui guvern dintr-o tara care nu a auzit de Romania si habar nu are ce e aici si i se da tema de casa sa faca o tara mai buna… multumesc, pas. Mi-as pierde timpul sa schimb o culoare pe alta si peste o perioada (scurta) de timp sa protestez din nou.

[fblike]

Actions

Information

Leave a Reply

