Changes suck

13 03 2012
Pana la un moment dat plangeam ca vreau o schimbare. Ca trebuie ca ceva sa se schimbe. Sau sa schimb eu ceva. Doar ca eu fac schimbari cu pasi mici spre minimi sau deloc. Pentru ca mie NU imi plac schimbarile radicale. Am trecut peste faza cand imi taiam parul milimetric fata de pielea capului fiind revoltata pe univers. Sau imi puneam ceva rosu turbat pe cap si pe urma dadeam vina pe el.

Anyway. Cand o schimbare radicala te loveste asa, lunea dimineata, taman in fata ce faci? Eu am ridicat din umeri si am zis OK in fata schimbarii. Dupa care au inceput durerile de cap, de stomac si rosul de unghii. Pentru ca schimbarile radicale, daca nu le provoc eu (si ultima a fost acum vreo 3 ani, cand mi-am luat mandrul si rucsacul si am plecat) nu imi plac in mod esential. Experienta spune ca nothing good comes of them. Schimbarea s-a schimbat la fata in fata lipsei mele de reactie si atat. Reactia a urmat acasa. Si acum. But with a poker face on.

Degeaba spune EL ca e de bine, ca era cazul, ca… Nu, frate. Schimbarile bune le faci tu, nu pica din cer! So, yes, changes suck big time to the biggest.

[fblike]

Actions

Information

6 responses

21 03 2012
DarkClauds

Nu cred ca vrei sa stii ce banuieli am eu in urma textului astuia. De bun augur sunt, insa ma nu stiu sigur daca am dreptate sau ma insel. Iti pot spune din experienta ca schimbarile oricat de tare ne-ar speria, sunt bune si oricat stres ar induce cand apar pe urma li se justifica prezenta si totul merita eforturile, nervii si parul cazut de stres.

21 03 2012
Liana

🙂 Pentru ca m-a mai intrebat cineva: Nu, nu fac o Liana mica sau un Lian mic. Nu, nu ma mut de pe insula. I’m talking about small changes 🙂

21 03 2012
DarkClauds

😀 Era cat pe ce sa va felicit. Pai de schimbari mici te vaiti? Aia da, era o schimbare de temut. Sunt absolut convinsa ca vei face fata tuturor schimbarilor, mici sau mari cu mult curaj si personalitatea ta de invingatoare.

22 03 2012
Liana

Ok, small changes prin perspectiva bebeului 🙂 Schimbarile care imi schimba (iarta-ma, e prea dimineata) rutina si ritmul de viata (like this one), nu imi plac. Pentru ca adaptarea nu (mai) este punctul meu forte 🙂

Dar multumesc pentru the kind words 😀

22 03 2012
Si daca nu le poti bate, alatura-te :) | Tenisi prin Londra

[…] Spuneam ca nu imi plac schimbarile. Nu mi-am schimbat parerea de acum 9 zile. Doar ca intre timp am inceput sa duc neplacutul la extrem. […]

22 03 2012
dana

cand cineva iti inchide o usa, precis altcineva iti deschide o fereastra:) am o vasta experienta in domeniu, chiar daca usa era…mare, iar fereastra, ceva mai mica 😛
nu te baza pe oamenii care iti spun mereu ca esti o femeie puternica- astia sunt cei mai indiferenti oameni fata de bucuriile/durerile/schimbarile/neschimbarile tale… chiar cei mai puternici au un calcai al lui achile:)

Leave a Reply

