Tipul 7 face totul in exces

9 05 2012
Pe langa kilometrajul depasit weekendul asta, am mai invatat ceva. Pshihologii olandezi s-au apucat sa imparta lumea in 9 tipuri. Tehnic, te nasti cu unul din cele 9 tipuri in ADN si cu el traiesti pana … pana mori, nu?

Conform psihologului olandez cu care am stat la o bere, poveste si un burger, eu as fi tipul 7. (inutil de spus ca eu am aflat ca cetateanul e psiholog undeva pe la sfarsit) Care tip 7 nu suporta sa fie limitat, tot ce face are ca scop final having fun, planuieste totul atat de mult ca in final exista sansa sa nu se mai intample nimic siiii… face totul in exces.

Limitata nu pot sa spun ca imi place sa fiu, dar, imediat ce am putut, nici nu mai permis nimanui sa ma. Scopul final e sa have fun? As avea ceva argumente impotriva, dar cica tin de comportament, nu de ADN. De planuit… planuim, Maria Ta! Chiar daca se lasa cu aeroporturi diferite (prietenii stiu de ce).

Ei, si ajungem la excese. Sa contrazic? Pai, nu as avea cu ce.

Exemplu1: Mie imi place Cola. Si ideea de a avea Cola. Mancarea e tot timpul pe locul 2 (3,4,5), Cola sa fie. Ei, cand mergem la cumparaturi, Cola se cumpara in cantitati cat pentru 2 saptamani.
Exemplu2: Liana isi cumpara oja. Nimic deosebit. Enuntul adevarat: Liana isi cumpara 48 de sticlute de oja. Eh, diferenta?
Exemplu3: Liana isi cumpara vederi. Enuntul complet: Liana isi cumpara o plasa de vederi (cost total, undeva peste 100 de euro) <- asta se intampla in iarna, in Germania, weekendul asta mi-am luat 7 vederi mari si late.

Deci nah… nu stiu daca celelalte enunturi ale tipului 7 se aplica, dar la excese m-a lovit 🙂 Sa ma tratez… sa nu ma tratez? 🙂

[fblike]

Actions

Information

One response

10 05 2012
dana

De ce sa schimbi ceva care functioneaza bine?:))

Leave a Reply

