Toate-mi-se-ntampla-numai-mie

10 05 2012
Saptamana trecuta ma durea baza coloanei. Dar ma durea asa… rau. Trebuia sa fac exercitii de imaginatie pentru fiecare minut de stat jos (si jobul meu presupune sa stau cu partea dorsala pe un scaun rosu 9-11 ore / zi) pentru ca doar in anumite pozitii nu durea de sa ma urc pe tavan.

A trecut exact cum a inceput. De la sine si brusc si neasteptat, fara nimic deosebit din partea mea.

Ei, la o zi dupa ce mi-am recastigat spatele funtional si fara fite, mi s-au inflamat ganglionii. Si cum nenorocitii sunt pozitionati in cele mai tampite parti anatomice, e o placere. O placere, va zic! Din nou, s-au inflamat ca asa au vrut ei, fara nimic special, nici macar nasul nu imi curge sa zic ca as avea nevoie de leucocite in plus.

Astept cuminte sa treaca. EL ma bate la cap cu doctori, eu ridic din spranceana dreapta. Doctorii de aici sunt … tragici si indieni si, daca inteleg ei ce zic eu, nu inteleg eu ce zic ei. Deci e o lose-lose situation, pentru ca in timpul pe care l-as petrece atarnand in ceva sala de asteptare as putea face ceva mult mai interesant.

Deci da… toate mi se intampla numai mie. Chhhh!!!

[fblike]

Actions

Information

5 responses

10 05 2012
dana

eu apreciez ca asta e un reumatism rebel, care acum a dat in clocot. inclusiv inflamarea ganglionilor ar putea fi de la asta, dar nu garantez 100%. oricum, apreciem povestea cu spatele. šŸ™‚ incearca sa-ti programezi concediul(sau o parte din el) in locuri solare, sau in statiuni anti-reumatice šŸ˜›

10 05 2012
Liana

Da, eu si pensionarii!!!

10 05 2012
hana

Imi pare rau ca toate ti se intampla numai tie. Dar, daca te incalzeste cu ceva, ai un stil foarte amuzant de a povesti, chiar si cand vorbesti despre pietre la rinichi. Sau de dureri de spate. Sau despre ganglionii inflamati.
O sa te citesc cu drag de acum si sper sa aud si de mai bine.

11 05 2012
dana

pe mine m-ai uitat?!:P

11 05 2012
Liana

@Hana – welcome si multumesc šŸ™‚

@dana – da, te uitasem.. šŸ™‚

Leave a Reply

