Sunt cel mai bun om care pot fi

21 05 2012
Nu mi-au placut niciodata comparatiile cu altii. Gen “daca gigel poate, TREBUIE sa poti si tu”. Ma racaiau pe creier si cand eram mica si mi se explica virgula ca daca Geta (Geta e nume fictiv) poate lua 10 la caligrafie, eu de ce nu?

Am fost cel mai bun copil pe care l-au putut avea parintii mei. Asta nu inseamna ca ma cred perfecta sau centrul universului, ci doar ca una mai buna, in conditiile de fapt, nu se putea. Asa cum, la randul lor, ei au fost cei mai buni parinti pe care i-as fi putut avea eu. Nu cred in povesti holiudiene in care parintii sunt mandri in fiecare secunda de ce face progenitura. Sau in care progenitura nu iese din cuvantul parintilor. Cred insa cu tarie in realitatea in care parintii fac greseli pentru ca progenitura nu vine cu manual de functionare si in care progenitura face tampenii care scot peri albi parintilor. Totul e sa existe un balans.

Am fost si sunt cea mai buna sora in limita stocului disponibil, de la iepurasul de cauciuc trantit in capul ei pana la faptul ca nu am cat timp mi-as dori sa vorbesc cu ea sau sa o inteleg asa cum merita. Am fost si sunt cea mai buna sora care pot fi chiar daca asta inseamna ca nu sunt de acord cu ea intotdeauna, dar intr-un fel sau altul o sustin.

Am fost cea mai buna prietena a tuturor fostilor mei prieteni. Chiar daca asta a insemnat sa ii trimit la plimbare pe unii care nu meritau (in momentul sau pentru motivul respectiv) sau sa ii tin prea mult pe langa mine pe cei care meritau plimbarea.

Sunt cel mai bun copil pe care parintii mei il pot avea acum. Chiar daca doar la telefon rar, in vizite scurte si fara rabdare in ultima vreme.

Sunt cea mai buna colega de viata a consortului nelegitim care pot fi. Chiar daca asta inseamna ca de multe ori ma isterizez pe motive puerile si trec cu vederea chestii majore.

Sunt cea mai buna prietena care pot fi a tuturor care ma considera una. Chiar daca asta inseamna ca nu vorbim cu zilele, saptamanile sau anii, dar atunci cand o facem totul e natural.

Sunt cel mai bun om care pot fi. Si pentru cine nu e suficient, nu are decat sa nu stea.

[fblike]

Actions

Information

3 responses

22 05 2012
dana

sunt cu totul si cu totul de acord cu postul tau πŸ™‚ nici nu stii ce om bun esti tu πŸ™‚ pentru toti la gramada si pentru fiecare in parte πŸ™‚

10 06 2012
Evergreen

E cea mai motivationala insemnare si m-a facut sa ma simt bine. Pe mine! Deci esti cea mai buna varianta a ta si ma bucur ca am citit asta, ca m-a facut sa ma simt cea mai buna varianta a mea πŸ™‚

11 06 2012
Liana

πŸ™‚ Atat!!!

Leave a Reply

