11 06 2012
Daca as fi blogger de profesie, probabil as muri de foame. Deci nu sunt 🙂 Oricum sunt prea multi out there ca sa mai ingros si eu randurile.

Dupa 2 zile cu nasul in trilogia Hunger Games (incep sa ma calce pe nervi cartile care nu sunt capodopere literare dar pe care nu le pot lasa din mana) am emis urmatorul enunt: “Daca asta e best seller, cred ca as putea scrie si eu vreo 3”. ELul meu (the most adorable person in the Universe, muscati-va unghiile de ciuda ca l-am gasit eu prima 😀 ) a zis “pai scrie”. Da, dar cum conving holiudul sa imi ecranizeze capodopera? Ca virgula capodopera devine bestseller doar dupa ce isi baga efectele speciale coada. (aberez, don’t mind me, talentele literare sar peste cate o generatie, deci probabil copiii sora-mii vor fi scriitori)

Constat ca intr-o casa pe care o impart cu inca 4 masculini, eu sunt cea mai pasionata si cea mai la curent cu ce se intampla la euro. Vecinii mei sunt la curent cu favoritii mei, avand in vedere ca am injurat bilingv de multe ori la meciul Italia – Spania. Aseara, la the 2nd best concert eva’ (Greenday ramane de nedetronat, cu regrete pentru Blink), am avut multiple probleme. Cea mai mare, sa nu imi scap telefonul. Urmatoarea – tipa grasa din fata mea care bloca un sfert de scena. Si pe locul 3 – faptul ca nu aveam semnal sa vad ce se intamplase la meciurile de ieri pe care le-am pierdut (degeaba face Barbie misto, cand te duci in sud estul Londrei, TE DUCI in alt oras) fiind in metrou si zbenguindu-ma la concert.

So… imi pregatesc creierul pentru jumatatea lui iulie, cand ii dau o binemeritata pauza. Pe perioada nedeterminata (dar nu prea lunga sper eu). Ma simt si ciudat cand anunt lumea ca mi-am dat demisia. Urmatoarea intrebare este “si ce faci acum? ti-ai gasit altceva?”. La inceput a fost amunzant sa spun ca nu, acum incep sa ma simt ca ultima ciudata. Ca nici macar nu am inceput sa caut. Ca nu sunt foarte stresata de viitor. Ca nu…

Anyways, ca si concluzii, daca ma apuc de scris vreo capodopera, probabil va fi peste 20 de ani. Euro 2012 nu m-ar surprinde daca l-ar castiga Rusia. Abia astept inca un concert la care sa imi iau bilete cu un an inainte. Siii… Hunedoara isi merita soarta, imi pare rau.

Pam-pam.

[fblike]

Actions

Information

2 responses

14 06 2012
dana

tu scrii mult mai bine ca mine. ai putea s-o pui de un best seller 🙂

19 06 2012

Leave a Reply

