Curente

25 06 2012
Operatiunea “sa mergem in Romania cu masina” are efecte adverse. Pentru bugetul nostru si pentru firma idiotilor pe care, daca nu recuperez banii, o s-o inchid. Pentru ca sunt mica si draguta, dar nu iti bati joc de mine ca prima data urlu si pe urma pun mana pe telefon.

Am descoperit de ce nu imi caut inca de lucru. Piata muncii nu arata atat de roz si mi-e frica virgula ca ma vor apuca toti sperietii si voi ramane aici. Ceea ce iese din discutie. Asta, si faptul ca nu sunt in stare sa imi fac un CV eficient. Bine, nici nu m-am straduit prea tare.

A inceput sa se simta vara si pe insula. Timid, dar a inceput. Ceea ce este un adevarat progres.

Stau prost cu rabdarea.

Si atat.

[fblike]

Actions

Information

2 responses

26 06 2012
dana

“stau prost cu rabdarea” este semnul cel mai clar si mai sigur ca ai nevoie de o vacanta. si asta inainte de a “croseta” un CV eficient šŸ™‚

5 07 2012
Pisica Roz

Vezi ca mai nou exista niste oameni care cosmetizeaza CV_uri contra cost. šŸ˜‰

Leave a Reply

