De ce sunt femeile nebune?

12 09 2012
Nu, intrebarea nu este DACA sunt, ci DE CE. Pentru ca suntem, frate! Pentru ca daca am fi normale, consortii nostri nu ar albi inainte de vreme. Pentru ca daca am fi normale, oamenii nu ar avea de ce se plange 40 de minute pe ceas, fara sa se repete.

Deci, de ce sunt femeile nebune? De ce ne place sa disecam fiecare detaliu al vietii consortului de dinainte de noi in bucatele marunte si sa analizam fiecare bucatica? Si de ce ne place sa intoarcem fiecare bucatica in asa fel incat sa ajunga sa ne defavorizeze?

Cand l-am cunoscut pe EL era asa… un fel de mic Don Juan care plimba alta mandra in fiecare seara. Tin minte si acum mesajul agramat primit de la o tipa cand pittburgerii la 2 noaptea cu mine isi incepeau traditia. Cand a devenit Boyfriend, ma apucau toti dracii cand ii suna telefonul si la capatul wirelessului era o feminina. Nu conta ca omul le raspundea in doi peri si fara chef si orice intrebare de genul “ai chef sa ne vedem?” primea un NU mai hotarat decat hotararea in sine. Mniu. Ma agitam, ma isterizam, ma … De ce mama supararii nu pricepeam ca daca e cu mine in fiecare minut in care nu e plecat pe coclauri insemna ca acolo vrea sa fie, ma depaseste. Cum m-a suportat EL, ma depaseste si mai tare.

Imi place sa cred ca dupa ceva vreme m-am (mai) calmat. Adica dupa atata timp mi-a intrat si mie in capul meu patrat ca daca e inca aici, after all the hystericals and crap, inseamna ca e ok. Si daca ar vrea sa plece, mi-ar spune civilizat, asta a fost intelegerea.

Ei, acuma vin si (ma) intreb de ce femeile nu pot accepta ca un el si o ea pot fi si simpli prieteni. Am un prieten pe care il cunosc de dinainte sa avem buletine. Avand in vedere ca oameni de aceeasi varsta cu noi sunt la al 2-lea copil sau dupa primul divort, asta inseamna mult timp. O adolescenta de om. In adolescenta asta de om, ne-am certat, ne-am impacat, am luat 1 la mate impreuna, am vorbit, am barfit, nu am vorbit cu lunile. Relatia noastra a fost oscilanta dar un lucru a ramas constant. Toate tipele din viata lui, mai devreme sau mai tarziu, au ajuns sa ma urasca. Unele fara sa ma cunoasca macar. Degeaba incerca el sa le explice ca eu sunt just the friend, ca eu relatie stabila, ca noi nu nimic niciodata. Mniu. Liana trebuie banata si gata.

Si am inteles, pe cuvant ca am inteles pana la un punct. Adica frate, nu il sun la 12 noaptea. Nici macar la 10. Nu il sun sa lase tot sa vina sa ma salveze. Il sun o data la cateva luni sa il intreb ce mai face si sa il amenint ca daca se insoara fara mine e de rau. Hell, ar fi ca si cu sor-mea sau Diul si-ar schimba numele de familie fara sa imi zica. E genul ala de relatie.

Recunosc ca acum nu mai inteleg. Dar ca acum 4 ani as fi reactionat exact la fel ca toate tipele care ma baneaza.

Deci repet. DE CE suntem noi, femeile, nebune? De ce creierul nostru funtioneaza pe alta frecventa? Pentru ca EL de exemplu nu are nici o treaba cu chestii de genul asta. De ce suntem noi programate gresit? Sau de ce sunt ei?

[fblike]

Actions

Information

One response

13 09 2012
dana

…pentru ca femeile vin de pe Venus, iar barbatii de pe Marte 😛 ….sau o fi invers?!?

Leave a Reply

