Cand ai 2 acase

3 12 2012
Acum 3 ani si 5 luni fara o sapamana cand am plecat am tot auzit ca primii 3 ani sunt ok. Ca undeva la 3 ani sau imediat dupa te apuca depresiile de cetatean prea departe de casa.

Cum imi sta mie bine, am zis ca sunt povesti. Ca, daca esti capabil sa filtrezi totul, sa le imparti, poate fi ok. Ca eu o sa pot, o sa fac, o sa redescopar gaura la macaroana patrata. Am zis foarte plina de mine ca pana la Craciunul urmator nu o sa imi fie dor de Romania.

Mi-a fost. Dupa 7 luni ma urcam in vibratorul roz, plina de dor si povesti. Dor de mama, de cea mai geniala bunica din lume, de sor-mea care incepuse academia si eu nu fusesem acolo, de fumatul oriunde, de gropile din asfalt.

Am reusit si nu prea sa jonglez.

Si au trecut 3 ani. Anul asta m-am urcat de 3 ori in avion si o data in masina, mult mai plina de dor de fiecare data. De cateva ori mi-am revizuit optiunile, sa vad daca nu cumva pot sa nu mai trec canalul si inapoi la cetatenii care conduc pe partea gresita a drumului.

Sunt de acord ca anul asta nu a fost cel mai romantic an al existentei mele, DAR… Tot e nasol cand ai 2 acase, cand nu mai reusesti sa iti dai seama exact care e mai acasa decat cealalta, cand parca insula nu mai are farmec si romania da.

EL spune ca e doar pasa proasta prin care trec (de cateva luni???) si imi tot aduce aminte fluturii entuziasmati de demult. EL este genial si daca as zice ca maine ne mutam pe luna, s-ar apuca de impachetat. Si ar incepe cu cartile si vederile mele. Si probabil stie mai bine ca mine ce ma va face fericita pe termen lung, pentru ca nu o data s-a intamplat sa ii multumesc ca nu m-a ascultat, desi in respectivul moment mi s-a parut de o rautate infernala. Doar ca parca nu mai recunosc fluturii entuziasmati. Si parca merg inainte din inertie si incapatanare, pe principiul “au trecut 3 ani si 5 luni fara o saptamana din 5, de ce sa ii arunc la gunoi?”

Disclaimer: postul prezent e scris pe telefon, din aeroport. Aeroporturile romanesti au defectul de a ma deprima la extrem de fiecare data”.

[fblike]

Actions

Information

Leave a Reply

