Draga Mos Craciun,

19 12 2012
Anul asta nu am fost cuminte. Deloc. As repeta faza aia cu “multe tampenii care m-au facut fericita”, dar nu e chiar asa. Nu au fost multe. Nu m-au facut neaparat fericita. Dar le-am facut. Pe unele nu le-as mai face, daca as lua-o de la capat. Altele ar ramane la fel, as gestiona doar consecintele putin mai altfel.

Draga Mos Craciun, cand ne-am despartit anul trecut te-am rugat ca anul asta sa ma cauti la mama acasa. Nu sunt acolo, tot prin gradina trebuie sa intri sa ajungi la brad. O sa iti las prajituri si cola langa.

Draga Mos Craciun, vreau un singur lucru de la tine. Un 2013 putin mai prietenos ca 2012. Mai putin stresant. Mai putin isteric. Un 2013 care sa stie bunele maniere, macar la nivel de baza.

Draga Mos Craciun, eu te astept. Vezi tu acuma daca vii.

[fblike]

Actions

Information




